Alla inlägg under januari 2018

Av Frida Hejas - 25 januari 2018 15:30

Nu är det så att det inte är någon ide att försöka byta kamrem på egen hand även om det känns frestande att spara några tusen genom att ta sig vatten över huvudet och ge sig på detta projekt själv för det är inte att rekommendera om man inte är väldigt kunnig och chansen är att du inte är det om man ska vara riktigt ärlig.


Men det finns goda nyheter och det är nämligen att det går utmärkt att lämna in bilen på närmaste bilverkstad som fixar detta åt dig snabbt och effektivt. Det spelar ingen roll vilken bil du har, du måste ändå byta kamrem förr eller senare. Hur ofta man ska byta kamrem beror till stor del av hur långt du har kört och vilket bilmärke du har.


Har du till exempel en Peugeot 307 så kan du hitta information om det här - Kamremsbyte Peugeot 307

Eller om du har en Volvo v50 se Kamremsbyte v50


Själv har jag en Peugeot 206som jag är väldigt nöjd med och det var inte så farligt dyrt att byta kamrem på den modellen. Om man vill veta hur mycket det kostar att byta kamrem på en Peugeot 206 se länken nedan.


Kamremsbyte Peugeot 206 - Kostnad? - Kamremsbyte


Det gick relativt snabbt att byta kamrem och det var ju bra eftersom jag verkligen behöver bilen varje dag och det är inte alls bra att den står på en bilverkstad så att jag inte kan använda den.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards